سعید جلیلی در کشمکش با الیگارشی، در گفتگو با ابوالفضل ظهره وند

پس از انتخابات 8 تیرماه 1403 سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم انتخابات راه یافتند و قرار است در روز 15 تیر یکی از این دو نامزد رئیس جمهور ایران شود. با توجه به شناخت ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی از دیدگاه ها و عملکرد سعید جلیلی خصوصا در دستگاه دیپلماسی، در همین زمینه با ایشان به گفتگو نشستیم.

به گزارش تحریریه، پس از انتخابات 8 تیرماه 1403 سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم انتخابات راه یافتند و قرار است در روز 15 تیر یکی از این دو نامزد رئیس جمهور ایران شود. با توجه به شناخت ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی از دیدگاه ها و عملکرد سعید جلیلی خصوصا در دستگاه دیپلماسی، در همین زمینه با ایشان به گفتگو نشستیم.

پایان/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 29976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ح IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام لطفا قبل ازجمعه یک گفتگوی دیگر بعداز دو مناظره آخرباآقای ظهره وندبرگزارکنید
    • ح IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام چرا تبلیغ آقای پزشکیان رادرسایت قرارداده اید؟
    • ح IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام بهتراست بعدازمناظره دوکاندید با آقای ظهره وند گفتگوئی داشته باشید وخرابکاریهای طیف اصلاح طلب برملاشود تا مردم بهتربتوانند تصمیم بگیرند.
    • US ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      آقای ظهره وند گرامی! تمام سوءاستفاده هایی که نام بردید تنها نوک کوه یخی است که در جامعه ما رخ میدهد وباعث بی تفاوتی جامعه نسبت به سیاستمداران وحاکمیت شده است.حاکمیت توان کنترل دستگاه دیوانسالاری را ندارد هرکه ساز خود را میزند.امروز ۷۶سفیر ودیپلمات ایرانی علیرغم اعلام بی طرفی دولت حمایت خود را از یکی از کاندیداهای اعلام کردند.(ترجیح منافع گروهی برمنافع ملّی)اینان باصطلاح منورالفکران هستند چه کسی آنان را مورد مواخذه قرار میدهد؟ جامعه دیگر از روی این شکل از حکمرانی گذر کرده وشاید منتظر مغولان تا آنان را نجات دهند.آیا فکرمیکنید این سفیران و وزرا در مذاکرات بین المللی منافع ملی را بر منافع شخصی وگروهی خود ترجیح میدهند؟ (سفیران ایران در آذربایجان یا موسویان در مذاکرات هسته ای ویا تجدید فراش در حین مذاکرات هسته ای و ..).جامعه در حال نظاره این احوال ودرعین حال خواهان برخورد با این امور هر چه بیشتر به سوی بیتفاوتی ولی در عین حال در آرزوی نیرویی است که بتواند این وضعیت را به نفع او تغیر دهد . چهل وپنج سال نه این ونه آن !وعدم تحرک جامعه را خسته وبیتفاوت کرده واینگونه جوامع دوام زیادی ندارند.